vineri, 10 septembrie 2010

Pacat,fetelor !!! Mihai Mitoşeru se însoară în 2011, dar nu vrea să devină tată

Mihai Mitoşeru renunţă la burlăcie din 2011Mihai Mitoşeru s-a decis să renunţe la burlăcie. Vedeta vrea să-şi lege destinul cu iubita sa, Noemi, cu care se iubeşte de mai bine de patru ani. Cei doi şi-au ales naşii de cununie, au fixat data şi rămâne să-şi găseasca locaţia în care vor petrece.

"Ne-am decis să facem pasul cel mare anul viitor pe data de 12. Am ales această dată pentru că într-o zi de 12 ne-am cunoscut, în urma cu patru ani. Daca nu va cădea într-o zi din weekend, ne vom cununa iar nunta o vom face la sfârşitul săptămânii. După un studiu atent, vom alege şi locaţia în care să se desfăşoare cel mai mare eveniment la care vreau sa participe foarte multă lume. Cât despre copil, încă nu mă simt în stare să am unul în viitorul apropiat", a declarat Mihai Mitoşeru, pentru revista VIP.

sursa:libertatea.ro

Gabriel Dima

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu