duminică, 13 februarie 2011

Artista prahoveana Maria Dinulescu nu are iubit.

Foto: click.ro

Maria Dinulescu Foto: click.ro Frumoasa actriţă originară din Prahova, Maria Dinulescu, este singură, chiar dacă a fost văzută într-o săptămână în compania a patru bărbaţi diferiţi, potrivit click.ro.

«Am fost fotografiată într-o săptămână în compania a patru bărbaţi diferiţi şi s-a spus că am o relaţie cu fiecare dintre ei. Nu am niciun iubit în momentul de faţă.

Am nevoie de cineva cu care să mă simt foarte natural şi lucrurile pe care le fac să fie naturale. Trebuie ca într-o relaţie să nu fac efort. Daca este aşa, la un moment dat nu o să mai pot şi o sa devina totul frustrant pentru amândoi», explică vedeta, citată de agentiadepresamondena.com.

sursa:adevarul.ploiesti

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu