sâmbătă, 12 februarie 2011

Andreea Banica lanseaza online albumul Best of .....Andreea Banica

Andreea Banica lanseaza online albumul Best of

Dupa ce piesele sale au cucerit publicul din Romania si nu numai, iar hituri ca "Love In Brasil", "Samba", "Le Ri Ra" sau deja clasicul "Fiesta" au devenit adevarate imnuri ale celor mai tari petreceri, Andreea Banica face o noua surpriza fanilor si lanseaza in premiera pe andreeabanica.com si pe pagina sa de Facebook facebook.com/AndreeaBanicaOfficial, albumul "Best Of", cel mai recent material al artistei.

Albumul, aflat deja la vanzare in magazinele de specialitate, contine 15 dintre cele mai tari hituri semnate Andreea Banica .

"Tracklist-ul acestui album este facut impreuna cu publicul meu.. Este un
material dedicat fanilor mei si am vrut ca ei sa fie cei care decid continutul , de la piese, la grafica.
Am uploadat pe pagina mea de Facebook trei variante de coperta si am folosit-o pe cea aleasa de catre fani", poveste Andreea Banica .

In paralel cu lansarea digitala a celui mai recent material al sau, Andreea
continua sa fie in atentia publicului cu single-ul "Love in Brasil" si pregateste multe surprize fanilor ei din Romania si din afara tarii.

Tracklist Andreea Banica - "Best Of":

01. Love In Brasil 03:40
02. Samba 03:15
03. Le ri ra 03:41
04. Hooky Song 03:09
05. Incredere 03:31
06. Fiesta 03:42
07. Te-am iubit 03:45
08. Ai gresit 04:21
09. Randez vous 03:31
10. Dulce si amar 03:23
11. Indragostiti 03:38
12. Dansez 03:32
13. Numele Tau 04:03

Bonus tracks
14. Samba (Deepside Deejays Remix) 05:22
15. Love In Brasil (extended version) 05:09

Sursa: Cat Music

vedeta.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu