vineri, 24 decembrie 2010

Andreea Bănică face Crăciunul în familie iar anul nou o prinde pe scena

Andreea Bănică face Crăciunul în familie şi Revelionul pe scenă Andreea Bănică pune familia pe primul loc anul acesta de Crăciun şi îl aşteaptă pe Moşu' împreună cu Sofia şi Lucian. În schimb seara de Anul Nou va fi deosebit de aglomerată pentru cântăreaţă.
"De Crăciun petrec acasă cu familia, nu muncesc. Am fost foarte cuminte anul ăsta, dar eu sunt mereu cuminte, şi am primit multe daruri. Am primit deja cadouri, un laptop şi multe altele", a declarat pentru Mediafax Andreea Bănică. De asemenea, vedeta a spus că a cumpărat multe cadouri de Crăciun pentru fetiţa sa, Sofia. "Deja i-am cumpărat darurile. Moşul vine la fetiţă, că a fost cuminte", a mai spus blondina.
Pe de altă parte, de Revelion, Andreea Bănică munceşte, având programate şase concerte.

sursa:libertatea.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu